sobota, 6 listopada 2010

Bałwankowa para x 2

Wczoraj miałam okazję wypróbować kilka nowych produktów. Powstały między innymi te oto dwie kartki świąteczne. Jedna w tradycyjnych kolorach a druga to zupełne szaleństwo kolorystyczne.
Zobaczcie sami.
Pierwsza kartka powstała przy użyciu prześlicznego papieru My Mind's Eye Holly Jolly "Winter branches" . W roli głównej wystąpił stempel Snow Couple - firmy Stampendous wyembossowany na gorąco przy użyciu białego pudru. Do tego papierowe wycinanki, aksamitna ażurowa dekoracja znaleziona w szufladzie oraz urocze maleńkie dzwoneczki, które można użyć zarówno do projektó świątecznych jak i ślubnych.
Brzegi wytuszowałam tuszem kredowym Kocie Oko ColorBox , ma on piękny głęboki brązowy kolor. Nie zamienię na żaden inny. Wokół stempla znalazły swoje miejsce również resztki papieru October Afternoon.



Do wykonania drugiej kartki oprócz wspomnianego wyżej stempla użyłam papieru Bo Bunny Snow Angels oraz Bo Bunny WInter Joy Stripe. Nie mogło tu zabraknąć ślicznego dziurkacza McGill Gałązka Świerku oraz Doily Lace Marthy Stewart. Do tego kawałek sznurka, gaza, papierowe gwiazdki potraktowane Cracle Accents i gotowe.



2 komentarze:

  1. łał :) bardzo mi się podobają, szczególnie ta druga jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteluchy są cudniaste!!!
    Kolorki... bosskie (ten fiolet... :))
    :*

    Ps. mam pytanie, jakiego białego pudru do embossu używasz? Widzę, że dobrze się trzyma odbitego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń