środa, 17 listopada 2010

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Wiem, że to trochę nie pora ale akurat teraz oddałam taki zamówiony album. Zdjęcia poprostu fatalne, album w rzeczywistości wygląda moim zdaniem lepiej. No ale taki właśnie ze mnie fotograf :(



















Do albumu zrobiłam jeszcze taką malutką ramkę


Lista produktów:
papier DCWV Linen Closet
dziurkacz brzegowy MS Doily Lace
dziurkacz Mc Gill Pine
moje ulubione ostatnio ptaszki pochodzą z zestawu stempli Crafty Secrets Birdies at home
do tego dużo kwiatów, perełek, elementów tekturowych, perełek w płynie no i oczywiście przeszyć maszynowych

5 komentarzy:

  1. Przepiękny album!!! To, że ma niewiele dodatków jest jego zaletą, jest bardzo elegancki przez to i taki wyrazisty :) Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka tam nie pora? Takie cudne albumy zawsze ogląda się z przyjemnością :) Świetnie go dopracowałaś, bardzo elegancki wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgodzę się z nowalinką, że elegacki :) dodam jeszcze, że delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki styl NAJBARDZIEJ mi sie podoba-delikatny ,subtelny, idealny do komunijnego nastoju!Piękny!Pozwolisz, że troszkę się nim zainspiruję i wreszcie zrobię moim pociechom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,estetycznie wykonany album....bardzo fajnie dobrałaś kolorki-są takie delikatne:)bardzo mi się podoba,bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń