czwartek, 3 lutego 2011

Mini albumik miłosny











10 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podoba:)jesteś niezrównana w tych papierkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest :)
    Ja dorwałam anielskie Tildy, ale już bez papierów , patrząc na Twoje wytwory nie mam odwagi ich ruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. es super mono!!!; muy dulce, que delicado.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i cukierkowy - pasuje mu ta słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny albumik!!! a ja sie zawsze boję tak tuszować na ciemno jasne papiery, a to przecież super wygląda, daje świetny efekt!!! Chyba spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album,świetne papiery...generalnie rewelacja;)
    A jeśli chodzi o moje przeszycia to fakt ..wszystko i na wszystkich kartkach są ręczne przeszycia bo maszyny u mnie brak;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny cudny album! Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń