piątek, 24 czerwca 2011

Wspomnienie

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pracę, którą wykonałam na warsztatach prowadzonych przez Finn, w których to miałam okazję uczestniczyć tydzień temu. Muszę powiedzieć, że zakochałam się w niedocenianych do tej pory przeze mnie Glimmer Mistach. Naprawdę jest przy tym cała masa zabawy. Przy okazji zlotu zakupiłam sobie dwie buteleczki i choć to wciąż niewiele to będę dalej bawiła się nimi. Na warsztatach miałam też okazję wypróbować maski do Glimmer Mistów, a znajdziecie je w dziale akcesoria

A efekt poniżej






7 komentarzy:

  1. Uuuuuu nie wiedziałam, ze byłaś na Zlocie :(
    Śliczna praca, warsztatów zazdroszczę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, mega, niesamowity scrap!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna praca i jakie niezimowe kolorki :) ciepły scrap! super!

    OdpowiedzUsuń
  4. UHK-byłam, byłam ale z obawy że nikt nie będzie wiedział kim jestem nikomu się nie przedstawiałam. No a jako że słabo się czułam to do Twojego stoiska się nie dopchałam. Ale od czego jest sklep internetowy ;)

    OdpowiedzUsuń