wtorek, 10 lipca 2012

Zlot + po warsztatach u Finn

Dzisiaj pokażę Wam pracę zupełnie nie w moim stylu, która powstała na zlotowych warsztatach u Finn  w Warszawie. Tworząc ten layout naprawdę super się bawiłam i nawet jestem zadowolona z efektu, mimo że to zupełnie nie mój styl. Może jeszcze dla zabawy spróbuję coś zrobić aczkolwiek nie wiem czy będę w stanie powtórzyć ten efekt samodzielnie. Domyślam się, że raczej nie...





A poniżej zdjęcie podkradzione z bloga The Scrap Cake. Ja to ta pomiędzy Karolą a Oliwiąen.

8 komentarzy:

  1. prześlicznie wyszło, podziwiam :) tak różowo :))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca...
    na warsztatach u Finn i ja byłam, ale było takie tempo pracy, że podziwianie LO koleżanek z warsztatów nie wchodziło w grę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny scrap!!!!!!!!!!! A Ty wyglądasz bosko:) Bosh że ja Cię nie spotkałam buuu:(

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Ślicznie wyszło !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne LO! wyszło rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, ze to jak rzekomo mówisz, nie twój styl - wyszło rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny!!! Znam tę trudność, sama nie bardzo się czuje w mediowych pracach. Na warsztatach jakoś szło a w domu nie do powtórzenia

    OdpowiedzUsuń