środa, 10 kwietnia 2013

Album Ignasia

Niedawno skontaktował się ze mną przemiły pan, który zamówił album na urodziny dla swojej żony. Nie do końca wiedział jaki ma on być. Wiedział, że chce zrobić niezwykłą niespodziankę dla swojej żony-album na zdjęcia ich synka. Fajny taki mąż, co? Mam wielką nadzieję, że obdarowana była zadowolona.
Album był spory, więc zdjęć multum.
Tradycyjnie pomieszałam przeróżne kolekcje. Znajdziecie tu:
-Biała róża

A w albumie cała masa Wycinanek

No to uwaga-zdjęcia. Naprawdę dużo...
Miłego dnia!

































6 komentarzy:

  1. świetny! te wisienki na sznurku spodobały mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skarb taki mąż a album jest fantastyczny,zawsze ,jak myślę,że już wszytsko u Ciebie widziałam-to potem okazuje się,że znowu publikujesz coś nowego i zachwycającego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też bym taki chciała... Rewelacja!
    Owca wymiata;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się spisaliście na medal, pan zamawiając takie cudo, a Ty je tworząc. Przepiękna pamiątka, z przyjemnością obejrzałam wszystkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewątpliwie się spodoba, jest cuuudny a te chmurki to Twoje dzieło?

    OdpowiedzUsuń