piątek, 21 czerwca 2013

Opóźniony...

Niestety jestem do tyłu ze wszystkim. Tak się spieszyłam, aby dokończyć ten layout do dziś bo dziś upłynął termin nadsyłania prac w The color room ale jakoś z poniedziałku nagle zrobił się czwartek, piątek i .... Ale nie ważne. I tak miałam super zabawę tworząc tą pracę do palety kolorystycznej 152
Może uda mi się dotrzymać terminu przy obecnej palecie...
Dzisiejszy LO powstał z papierów z Galerii Papieru
Bardzo lubię to zdjęcie Julii choć wygląda na nim dość dziwnie. ;)



a tu jeszcze paleta kolorystyczna, którą inspirowałam się przy tworzeniu tej pracy




3 komentarze:

  1. Przecudny. Dopracowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, cudne to zdjęcie! I LO również.

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous layout! I´m very much looking forward to working with you for the next 12 months :)!

    OdpowiedzUsuń