piątek, 30 sierpnia 2013

Pozytywnik

Czy nie sądzicie, że kobiety nie doceniają siebie? Wciąż słyszę jak to każda chciałaby być chudsza/grubsza, wyższa/niższa, mieć włosy grube/cienkie, piersi większe/mniejsze, nos mniejszy/większy.  Choćby nie wiem jaka laska była to zawsze coś wynajdzie, co chciałaby zmienić. Oczywiście nie twierdzę, że u mnie jest inaczej...
A czy nie jest tak, że każda osoba jest wyjątkowa na swój sposób? Z pewnością tak jest ale też jakże ciężko o tym czasami samą siebie przekonać...
Dzisiejszy post jest dedykowany wszystkim kobietom, dziewczynom, a w szczególności właśnie tym, które zapominają o swojej wyjątkowości.
A jeśli podoba Wam się ten miniaturowy albumik i chciałybyście go przygarnąć dla siebie to zapraszam na moją stronę na Facebooku, gdzie macie taką właśnie szansę :) KLIK

Dobrego weekendu!!! Nie mogę uwierzyć, że to będzie ostatni weekend wakacji... :(



6 komentarzy:

  1. Zu, to madre co piszesz.
    Sciskam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem przykładem takiej osoby. Tylko niestety zdanie "Choćby nie wiem jaka laska była to zawsze coś wynajdzie (...)", i tak do mnie nie pasuję, bo laską to nie nazwałabym się. :(
    Niemniej pozytywnik piękny i mam nadzieję, że pomoże komuś zmienić zdanie o sobie i pozwoli łapać pozytywne chwile, wspomnienia!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pozytywnik... a przemyślenia trafne
    Pędzę na Fb ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album - pozytywnik! Cóż Tu więcej mówić, wszelkie niezbędne słówka na fb ;)

    OdpowiedzUsuń