poniedziałek, 28 października 2013

Scraperki dla WOŚP

Witajcie po weekendzie. Nie wiem dlaczego wolne dni mijają tak straszliwie szybko. Na dodatek wczoraj postarzałam się o kolejny rok. Dobrze, że pogoda jest taka przepiękna co nie pozwala mi popaść w jesienną chandrę :)
Dzisiejsza praca wykonana została na cel charytatywny. Nie wiem czy pamiętacie zeszłoroczne aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz sławetnego tęczaka-wspaniały sutaszowy naszyjnik we wszystkich kolorach tęczy, który był szyty w całej Polsce?
W tym roku scraperki przyłączyły się do akcji biżuteryjek i na ich wspaniałe bransoletki, naszyjniki, kolie wykonujemy ozdobne pudełka. Z wielką chęcią przyłączyłam się do tej akcji.  Moje pudełeczko powstało do sutaszowej bransoletki ZIEMIA. Jak tylko aukcja ruszy to oczywiście dam Wam znać.



Pudełeczko ozdobione Wycinankami

5 komentarzy:

  1. Pudełeczko przepiękne!
    Kolejny rok? Osiemnastka jak rozumiem:)? Wszystkiego naj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że osiemnastka. Specjalnie zamieściłam swoje zdjęcie co by nie było wątpliwości ;)

      Usuń
  2. Pudełeczko śliczne :) Wszystkiego naj, naj, naj na wszystkie osiemnastki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko rewelacyjne!!! Zdjęcia też:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń i własnych (o czym - to już wiesz) i cudzych (o pudełku pięknym) :)

    OdpowiedzUsuń