poniedziałek, 30 grudnia 2013

Rok...

Ostatni dzień roku... Zawsze mam wtedy refleksyjny nastrój, tak samo jak w każde moje urodziny. 
I kompletnie pojąć nie mogę tego całego Sylwestrowego szaleństwa i radości  nie mam pojęcia z jakiego powodu...  Jak na złość w ten dzień właśnie chce mi się przeokropnie i niepohamowanie spać już o 22, mimo, że na codzień chodzę spać dużo, dużo później. 
Rzadko kiedy w Sylwestra udaje mi się dotrwać do północy.
W tym roku wiele zaplanowanych spraw udało mi się dokończyć, z czego jestem bardzo zadowolona. A te, których nie udało mi się to liczę, że poszczęści mi się w nadchodzących miesiącach. :)
Ten rok to również kilka bardzo trudnych dla mnie decyzji, o słuszności których przekonałam się dopiero po czasie. 
Na zbliżający się rok mam kilka planów ale i tak zobaczymy co życie przyniesie.
Zdecydowanie mijający rok był dla mnie niezwykle pracowity. 
Poniżej mała dawka jedynie części tego co wykonałam w mijających miesiącach...
Ale zanim zdjęcia to Wam chciałabym życzyć, aby rok 2014 był dla Was niezwykle udany. 
Abyście w pędzie dzisiejszych czasów potrafili się choć na chwilę zatrzymać i obserwować ten piękny świat. Liczę, że i mnie uda się to w tym roku.

Albumy. Trochę ich było... 




Layouty. Niezbyt wiele. Chciałabym więcej.



Czasami też robię inne projekty...

Przy okazji chciałabym serdecznie podziękować mojej kochanej Szefowej Galerii Papieru i drugiej Szefowej wspierającej ;) za ten cudowny rok pełen nowych kolorowych kolekcji. Już sama nie wiem ile lat współpracujemy ale czuję się jak by to było od zawsze :)

Dziękuję również Zosi i Łukaszowi z Wycinanki, z którymi współpracuję już drugi rok-dziękuję za Wasze zaufanie!!!

9 komentarzy:

  1. o matko, toż to prawdziwa rozpusta cudowności Twoich! taka kumulacja prac!!!
    co jedna to lepsza:)

    Zu, ja Ci życzę w Nowym Roku więcej odpoczynku, więcej spokoju,
    mniej stresów! dużo zdrówka całej Twojej rodzince i ...
    do zobaczenia w Wawie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zu, jestes pracowita i niesamowicie kreatywna!
    A do tego masz wielkie serducho.
    Niech ten Nadchodzacy Rok bedzie pod kazdym wzgledem wspanialy:)
    Caluje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle piękna w jednym miejscu - to skarb ;) Życzę Ci odpoczynku od gonitwy, ale też wielkiej motywacji wtedy, kiedy trzeba. Szczęścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny przegląd niezwykłych i urzekających prac. U mnie też już podsumowanie roku... Życzę wspaniałego roku 2014 pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace!!! zawsze oglądam je na bieżąco i jestem zauroczona:)
    szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Wszystkiego najlepszego w Nowym 2014 Roku! Oby przyniósł same przyjemne, radosne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne :) Nasz album - najpiękniejszy ;)
    Naszła mnie ochota na layouty. Chciałabym sama coś podobnego zrobić, ale nie wiem nawet co trzeba do tego kupić:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że najlepiej zacząć od tego co się już ma i potem ewentualnie coś dokupić. Można przecież zrobić layout używając na początek nieprofesjonalnych materiałów. Jeśli nie miałabym absolutnie NIC scrapbookingowego to chyba na początek kupiłabym kilka arkuszy papieru (choć przy pomocy farbek akwarelowych można stworzyć własne tło) Kwiatki można zrobić samemu. No i poszperać co się ma ciekawego w domu-guziki, tasiemki, resztki koronek, może farba z malowania jakaś została, kamyki, szkiełka. Naprawdę można wykorzystać wszystko i stopniowo dokupić jeśli się rozochocisz. Koniecznie spróbuj i pochwal się jak wyszło. Trzymam kciuki!

      Usuń
  8. Przepiękne podsumowanie roku!!!

    OdpowiedzUsuń