poniedziałek, 13 października 2014

Piękne chwile

Dzień dobry wszystkim!
Dziś przybywam z moją pierwszą inspiracją dla Project Prezent :) Zostałam zaproszona do tworzenia prac przy pomocy wspaniałych stempli kilka tygodni temu, co bardzo mnie ucieszyło.
W ofercie  Project Prezent znajdziecie również prześliczne ozdoby tekturowe.
Jako pierwszą inspirację przygotowałam album dla malucha na ważne wspomnienia.
Główną ozdobę okładki stanowi cudny konik na biegunach z zestawu ZABAWKI DZIECIĘCE
W albumie znajdziecie więcej tekturek z tego zestawu.
Na okładce znajduje się też stempel PIĘKNE CHWILE
Album będzie wspaniałym prezentem z okazji narodzin maluszka lub z okazji Chrztu.
Album powstał głównie z papierów Galerii Papieru
Wciąż nie mogę się rozstać z tymi cudownymi szarościami.





 Prześliczne NAROŻNIKI oraz stempelek Wspaniały czas

Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Pozdrawiam serdecznie i życzę kreatywnej zabawy!
Zuzia




2 komentarze:

  1. Very cute!
    I loved the design!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie! Te szczegóły robią ogromne wrażenie i widać, że poświęciłaś na ten projekt dużo czasu i pracy. Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń